تک نگاری علی ضیاء درباره بهرام رادان
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

علی ضیاء درباره بهرام رادان می گوید: سینمایش عالی است، موسیقی اش را نمی دانم.

روز اولی که بهرام رادان بازیگر چشم آبی سینما آغاز به کار کرد شاید هیچ کس فکر نمی کرد روزی او از این قیافه زیبای خود بگذرد و در حد بازیگران نخبه سینمای ایران بدرخشد.

آن روزها بهرام رادان قیافه ای طبیعی تر از امروز داشت. اما امروز با وجود زیباتر شدن این چهره او با انتخاب های درست و کم کاری ها در سینمای ایران کماکان می درخشد.

امروز می شود گفت فیلمی که بهرام رادان در آن بازی می کند نه به دلیل چهره او بلکه به دلیل فهم  او از سناریو و سینماست. فیلم هایش خوبند، چون بهرام رادان درست انتخاب می کند. اما درست نمی دانم از کی تب خوانندگی در بین بازیگران سینمای ایران رسوخ کرد.

این روزها حواشی زیادی از آلبوم بهرام رادان به گوش می رسد. شاید این اتفاق یک اتفاق طبیعی در سینمای جهان باشد و بسیاری از بازیگران در جهان توانایی خوانندگی نیز داشته باشند.

چه بسیار خوانندگانی که امروز در سینمای جهان با عنوان بازیگر می درخشند. حتی در ایران و سینمای قبل از انقلاب ما شاهد نزدیکی این دو هنر بوده ایم. اما سینمای قبل از انقلاب را به هیچ عنوان نمی شود با سینمای بعد از انقلاب مقایسه کرد و درنتیجه بازیگران آن موقع با بازیگران این روزهای سینمای ایران قابل مقایسه نیستند، نگاه جامعه امروز ایران به سینما بسیار متفاوت با جامعه سی و چند سال پیش است.

حال با وجود این همه تمایزها چرا بهرام رادان به دنبال انتشار آلبومی است که ممکن است اتفاقات خوبی را هم در پی برای او نداشته باشد، بهرام رادان قطعا یکی از بهترین بازیگرهای ایران است. بازیگری که صدای خوبی دارد، سینمای دلپذیری دارد و حاشیه های بسیار کم اما شاید هیچ وقت خواننده خوبی نباشد. کاش زودتر این تب از سینمای ایران عبور کند.

البته باید منتظر ماند و کار را شنید. امیدوارم آلبوم بهرام مطابق انتظارها از او باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 1070
بازدید کل : 395238
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1